Ağır Bir Yemekten Sonra Detoks Yapma

Hepimiz bunu yaptık, başlangıç ​​olarak çorba, ana yemek olarak peynirli patlamış pizzalar ve tatlı sonuç için yaban mersinli tartlar yedik. Tabii ki, biraz cips ve quesadilla'nın yanında. Ne de olsa sezon bu.

Ağır Bir Yemekten Sonra Detoks Yapma

Hepimiz bunu yaptık, başlangıç ​​olarak çorba, ana yemek olarak peynirli patlamış pizzalar ve tatlı sonuç için yaban mersinli tartlar yedik. Tabii ki, biraz cips ve quesadilla'nın yanında. Ne de olsa sezon bu. Ancak hiçbirimiz, aşırı hoşgörülü bir yemeğin ardından gelen gazlı ve şişkin karmaşadan hoşlanmayız. Peki, ne yapmalısın? Önemsiz bir kanamanın etkisini dengelemek için sahip olabileceğiniz şey burada. Bunlar, elbette, tüm hasarı geçersiz kılmayacak, ancak büyük ölçüde azaltmaya yardımcı olacaktır.

Su

Bu, aşırı hoşgörülü bir gecenin toksinlerini atmanın en basit anahtarıdır. Ertesi gün bol bol su içiniz, toksinleri sisteminizden atmanıza yardımcı olacak, sindirimi hızlandıracak ve şişkinliği azaltacaktır.

Yeşil çay

Yeşil çay zemin kazandı ve birçok insan detoksifikasyon amacıyla buna sahip. Antioksidanlar açısından zengin olan yeşil çay, aşırı hoşgörülü bir akşamın ardından sabahları içmek için birçok yönden idealdir. Bazı araştırmalar, kan şekeri seviyesini kontrol etmek ve aşermeyi engellemek için gerekli olabileceğini de göstermiştir.

Çilek ile Yunan Yoğurt

Görkemli hafta sonunuzu izleyen sabah, üzerine çilek serpilmiş az yağlı bir Yunan yoğurdu yiyin. Eklemek isterseniz böğürtlen, yaban mersini ve hatta erik ve diğer mevsim meyvelerini ekleyin. Yunan yoğurdu, bağırsak iltihabını azaltmaya yardımcı olan bakteriler açısından zengindir.

Hindistan cevizi suyu

Bu, özellikle alkole aşırı düşkünlükten suçluysanız yararlıdır. Birden fazla eski keşiş ve viski içtiyseniz, ertesi gün birkaç tur hindistan cevizi suyu için. Hindistan cevizi suyu, her ikisi de akşamdan kalmışlığı gidermek için ihtiyaç duyduğunuz potasyum gibi antioksidanlar ve elektrolitler açısından zengindir. Potasyum ayrıca bir 'akşam dolusu' tuzlu atıştırmalıktan sonra şişkinlikle savaşmaya yardımcı olacaktır. Benzer şekilde yardımcı olan diğer şeyler muz ve patatestir.

Su Zengin Meyveler

Karpuz, çilek, ananas ve kavun gibi su bakımından zengin meyveler iki yönden çok etkilidir - detoks yapmanıza yardımcı olan çok miktarda su içerirler ve sindirime yardımcı olan lif bakımından zengindirler. Ayrıca vücudunuzun güne zinde başlamak için ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri de geri kazandıracaklardır.

Yulaf ezmesi

Hem lif açısından zengin hem de mideyi yormayan bir şey istiyorsanız bu en akıllı kahvaltı seçeneklerinden biridir. Armutlar antioksidanlar açısından zengin olduğundan ve yeniden su kazanmanıza yardımcı olacağından, yulaf ezmenizi doğranmış armutlarla süsleyebilirsiniz.

Nane veya Siyah Çay

Hafta sonu yemekle buluşmanızdan dolayı midenize kramplar giriyorsa, bu iki çay size yardımcı olabilir. Bunlar antispazmodik çaylardır (yani sindirim sistemindeki kas gerginliğini giderirler ve vücudunuzdaki gazın salınmasına yardımcı olurlar). Kafein içermezler ve su alımınıza katkıda bulunurlar.

Sebzeli omlet

Akşamınız baş dönmesi ve sarhoş olduysa, ertesi sabah yumurta yiyin. Alkol toksinlerini parçalamaya yardımcı olan yüksek kaliteli proteinler ve amino asitler bakımından zengindirler. Omlete ıspanak, bezelye, brokoli ve domates gibi sebzeler eklemek, sindirime ve şişkinliğe yardımcı olacaktır.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER